Om min flickvän

Tänkte skriva lite om min flickvän!

Den här tjejen är jättesöt,lite sött korkad ibland och klumpig haha :D

Hon råkar slå huvudet i väggen eller gå in i något typ en gång per dag!

Det är så sött korkad som en liten greyhoundvalp gör och det bästa är att jag får

trösta henne! Haha nu får ni inte missförstå mig och tro att jag tycker det är

bra när hon slår sig. Det ser sött ut bara, när hon gjort det ser hon

sött förvirrad ut och tittar på mig som om hon tänker "vad var det som hände?!".

Och det är sött!

Hon studerar till att bli kock, hon älskar att laga mat och

gör världens goaste mat över huvudtaget! Fast hon brukar bli

lite sur när jag ber henne göra något som inte kräver någon

talang alls, som att steka bacon. Då brukar hon se ut som på den här bilden:

Jag föll för hennes otroligt söta utseende när jag fick se denna

bilden på bilddagboken för mer än ett år sedan:

Hon var lite av en fjortis då ;) Men söt som fan var/är hon

jag fastnade direkt!

Vi fick kontakt genom bilddagboken och träffades den 1 september 2010(viktigaste dagen

i mitt liv) hon var supersöt och blyg. Det konstiga är att det första hon sa till mig var:
- Gud vilken tur att du inte har senapsgula byxor!

Haha så söt hon är, hon var blyg men lite flummigt konstig samtidigt.

Dagen efter så bestämde hon sig för att vi skulle bli tillsammans(jag var ju med

på det men hon frågade). Hon har aldrig varit någon som gillar

att vänta(nämen då hinner ju någon annan ta det!//Frida)

Vi har varit tillsammans i 16 månader och 12 dagar, 02/09-10=best day of my life :love:


Kommentarer
Postat av: frida

Inga problem!:D Jag la upp en länk till din blogg nu:) Du kan länka tillbaka till min blogg i ett inlägg när du vill:D

2012-01-14 @ 23:45:09
URL: http://talktoyoulater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Du kommer väl igen?

E-postadress: (Bara vi ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0