Hej

Rasmus och Jesso ni är de snällaste vännerna jag någonsin haft o er kommer jag ALLTID ställa upp för no matter what!!!♥

Frida Du är den bästa kärleken i mitt liv o det är äkta o vår tid tsm har fått mig o leva o må bra jag älskar dig!♥

Görel(mamma) Du är den bästa mamman en son någonsin kan önska sig. Du har alltid ställt upp om jag behövt det. ÄVen om du sj inte haft mkt pengar så köpte du mat åt mig för 500kr. Du har aldrig angett mig och min bror när vi gjort något dumt. du har alltid gett os mer än vad vi behövde. Tack för ni alla finns!♥

Finns fler jag tackar men det är för många för o nämna hehe men ni är också underbara mina andra nära!♥
Har varit en sån härlig dag sov länge, älskling har varit riktigt gullig idag. har varit ute o träffat Jesso o massa annat kul. Hoppas ni sj har haft en bra dag! :)

Dagens låt





Kommentarer
Postat av: Vilma

SV; Tack så mycket! :)

2012-01-07 @ 21:07:55
URL: http://vilmalindberg.blogg.se/
Postat av: VIIICKYYY O IDA

tjotjenahejpådig!

Vi är 2 bloggande tjejer,

som just har kollat in din blogg.

Vi ville bara kommentera hur fin din blogg är,

lixom helt underbar!?

åh, kan inte du ta o kolla in våran blogg också?

- http://aiksupportrarna.webblogg.se

Kram! Hoppas vi ses / Ida & Vicky. <3

2012-01-08 @ 00:00:22
Postat av: jenny

vad fint skrivet av er =) inte alltid man ser killar skriva på detta viset =)

2012-01-08 @ 00:05:22
URL: http://jennytsf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Du kommer väl igen?

E-postadress: (Bara vi ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0