Hej på er

Hej hej Brimstone här. Denna dagen har varit bland de skummaste men ändå rolig. Jo för det första har jag ej sovit inatt så satt uppe och gjorde ingenting xD sen ungefär klockan 5 på morgonen skriver en kompis på facebook o kommenterar en av mina statusar med: fyfan vad ful du e o jag bara tänkte det där är inte han för han säger inte sånt. Sen började ''personen som var på kompisens fb'' skriva till Jesso, och sen till andra av mina samt hans kompisar att vi var dumma i huvudet och sånt. Så spenderade morgonen med att se till så alla visste att han inte sagt något så han blev riktigt glad. Sen har man diskat jättemycket disk och städat älsklings rum med hjälp av älskling lite. diskandet gjorde jag mest :D 



Kommentarer
Postat av: Frida

Ja du e duktig jag vet snutten ;) <3

2012-01-08 @ 15:27:35
URL: http://wunderbarafrida.blogg.se/
Postat av: jenny

Låter som att du haft fullt upp på morgonen ;)

2012-01-08 @ 18:58:27
URL: http://jennytsf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Du kommer väl igen?

E-postadress: (Bara vi ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0