Hej hej

Nu har man varit i Ystad idag på ett väldigt jobbigt möte där de fick fram jättemycket som tryckt ner mig under lång tid. var nära på o gråta flera gånger om. han jag va hos fick fram ang vad pappa gjort mot mig o brorsan när vi var små, han fick fram om hundarna, om mina misslyckade gymnasieförök, depressioner, mediciner och ang sånt när jag en gång i tiden testade cannabis. han fick fram om mina självmordstankar o allting så det var ytters jobbigt men han ska fixa en tid med en kurator i psykiatrin och jag ska göra nytt ADHD test för o stärka information om mig sen är jag klar och kommer ha aktivitetsersättning. kom hem vid 2 idag sen kom älskling vid 3 o då somnade vi, hon vaknade ett tag senare men jag vaknade nyss o klockan är 23:55 nu. ha det bra med er o tack för ni kollar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Du kommer väl igen?

E-postadress: (Bara vi ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0