Gästbloggning!

Hejsan alla sötnosar! :D
Jag är Brimstones lilla söta underbara flickvän Mellowmaniakk!
Han bad mig liksom gästblogga så kände mig tvungen ;O


Jag heter Frida och är 17(fyller 18 i maj yeyy!) år och kallar mig "Mellowmaniakk" .
Jag har många intressen, ett av dom hatar Brimstone väääldigt mycket, smink haha!
Jag har varit tillsammans med Brimstone i snart 17 månader, och det har varit dom underbaraste
månaderna i mitt liv :love:
Han är en underbar pojkvän och vet tjejer som skulle döda för att få honom haha :love:

Jag och Brimstone är väldigt olika till sättet men lika på vissa sätt. Vi har samma humor,
vi har lika hetsigt humör, vi gillar samma filmer ibland.
Våra olikheter är ju att han har sugig filmsmak ibland(han älskar krigsfilmer och jag tycker
det är astråk..)Jag älskar smink och han hatar det, jag har väldigt stor skrivarförmåga
och han är mer än handlingsmänniska.Och jag är way starkare än han haha! Vinner alltid
när vi brottas och sånt ;O

Här är länk till min blogg, läs annars bankar jag er... Haha nä men läs ;)

Mvh, Mellowmaniakk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Du kommer väl igen?

E-postadress: (Bara vi ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0