Bli inte som henne






Ser ni den tjejen? Visst är hon jävligt söt(dock lite mycket smink) och har fin normalviktig kropp?
Kanske är en chock för er, det var för mig iallafall, det där är Alexandra Kissie Nilsson!
Tänk att det hemska benranglet har varit så fin.


Så här ser hon ju ut nu. Inte snyggt någonstans, hur tänker man egentligen när man bantar ner sig så mycket och
skaffar vrålfeta pattar när man redan är fin som man är? Jag tycker inte det är fult med naturligt smala tjejer, eller stora bröst! Bara det är naturligt! Tror så gott som alla killar håller med mig där, att naturligt är bäst!
Tror dom killarna som är tillsammans med sådana fejk tjejer(som kissie,glamourmodeller, porrstjärnor osv)
Är bara det för att få publicitet, så att dom kan säga "hehe jag pökar en porrstjärna" eller något sådant.
För det är inte snyggt med onaturliga plastikoperationer alls!
Fattar överhuvudtaget inte vad Kissies kille ser i henne, hennes utseende äcklar mig och hennes personlighet verkar vara rätt kass den med. Hon var söt innan, hon skulle stannat så!


Kommentarer
Postat av: Malin

Så rätt! Håller helt med.



btw, var gärna med i veckans blogg. :)

2012-01-14 @ 17:02:32
URL: http://blogworld.blogg.se/
Postat av: frida

hej, gud vad fin blogg! Skulle du vilja göra länkbyte med mig?:) Jag har flera hundra besökare per dag:)

2012-01-14 @ 19:50:47
URL: http://talktoyoulater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Du kommer väl igen?

E-postadress: (Bara vi ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0